fbpx
    Loading posts...
  • Proaktiv pressekontakt

    Skåret helt ind til benet handler pressekontakt som al kommunikation om at skabe, bevare og udbygge relationer. Du har en historie, du gerne vil fortælle. Det er ikke kun indholdet af det, du siger, men også måden du siger det på, der har betydning for, om der er nogen i den anden ende, der gider…
  • Har du styr på dine interessenter?

    ... og skal vi kalde det ”stakeholders”, som er det amerikanske begreb eller den danske oversættelse "interessenter"? For mig er der ikke den store forskel. Det er nok mest, hvad du er til. Jeg har selv en tendens til at holde fast i den danske version. "En stakeholder er enhver gruppe eller individ, som kan…
  • Sammen skaber vi mening

    Den amerikanske organisationspsykolog Karl E. Weick, er en af de vigtigste bidragsydere til teorier om meningsskabelse og opfattelse af, at intern kommunikation skabes i samspil mellem mennesker og omgivelser. Vi kommunikerer og agerer, og sammen fortolker og skaber vi mening i det vi oplever. Det ses tydeligst når medarbejdere i en organisation oplever forandringer.   Vi…
  • Løft business til next level

    Har du brug for at styrke din kommunikation? Skal den professionaliseres? Eller skal du i gang med et konkret projekt?   Måske er du en lille virksomhed, der har brug for at integrere sociale medier og få indblik i, hvem jeres interessenter er? Hvem kommunikerer I med på den bedste måde? På hvilken platform, og…
  • Har du noget på hjerte?

    ØVELSE: Har du en eksistensberettigelse? Har du svært ved at sætte ord på, hvorfor din virksomhed eksisterer? Hvad er din fortælling?   Prøv nekrolog-testen. Forestil dig, at din virksomhed afgik ved døden. Hvordan vil en nekrolog lyde, hvis andre skulle skrive den? Hvad ville de komme til at savne. Ville de overhovedet savne noget? Testen kan…
  • Brug for et kommunikations-boost?

    WORKSHOP: Uanset om I er et nyt kommunikationsteam eller en fasttømret kommunikationsafdeling, så kan det være godt at stoppe op, gøre status, og undersøge om der er noget, I kan gøre bedre. Jeg hjælper jer med at tilrettelægge og facilitere en målrettet proces, der afdækker jeres behov.   Bliv et bedre team HVAD NU, HVIS…
  • Ring før krisen bryder ud

      Hør, hvordan du får det bedste ud af din krise Kontakt mig på mobil 26 67 67 67 eller send mig en mail mail@soshansen.dk