fbpx

FM Mattsson Mora Group

FM Mattsson Mora Group (FMMG) er en af Nordens førende producenter af armaturer og brusesystemer. En international virksomhed, der i mange år har været en ingeniørdrevet organisation med fokus på produktet. Markedsanalyser viser, at for at sikre fortsat vækst, er der et behov for at blive mere kunde- og serviceorienteret. Jeg hjalp med udarbejdelse af en kommunikationsstrategi og med input til en CSR-strategi, som ramme for klare og tydelige budskaber og fortællinger, der internt skulle klæde organisationen på til bedre at understøtte skiftet til et større kundefokus.

Jeg rådgiver og sparrer løbende i forhold til ledelsesmæssige- og kommunikationsstrategiske udfordringer, brandingstrategi og mål.

OM CASEN

KUNDE: FM Mattsson Mora Group

HVORFOR: Styrke omdømme og identitet både internt og eksternt – samt flytte kommunikationen fra produkt- til kundefokus.

HVORDAN: Workshops. Kernefortælling. Kommunikationsstrategi. CSR-strategi. Løbende rådgivning og sparring.

HVAD: Kernefortælling, kommunikationsstrategi samt en CSR-strategi forud for lancering af et nyt globalt CSR-initiativ.

 

https://vandmedomtanke.dk