fbpx

Hvem er vores interessenter?

Da Byggeorganisationen Nyt Hospital Hvidovre skulle gøre klar til udbud af det kommende byggeprojekt ønskede de et større kendskab til projektets interessenter med afsæt i en identitetsplatform. 

Det blev til et længere samarbejde, hvor jeg var ansvarlig for projektet hos 2+1 Idebureau. Jeg hjalp med det afklarende analysearbejde, en lang række workshops, interviews med interessenter som input til en interessentanalyse, en identitetsplatform, budskaber, en kernefortælling, en visuel identitet, kommunikationsstrategi og en kommunikationsplan.

OM CASEN

KUNDE: Nyt Hospital Hvidovre

HVORFOR: Et ønske om at få indsigt i interessenterne omkring byggeprojektet for at skabe en god dialog og kommunikation med dem.

HVORDAN: Interessentanalyse, dybdeinterviews, Identitetsplatform. kernefortælling. Identitet, kommunikationsstrategi og kommunikationsplan.

HVAD: Interessentanalyse, kernefortælling, kommunikationsstrategi, kommunikationsplan.

 

https://www.hvidovrehospital.dk/nyt-hospital-hvidovre/Sider/nythospitalhvidovre.aspx