RebildPorten er blevet til i et samarbejde med CEBRA Arkitekter, HP Byg, Rebild Kommune, Realdania og Det Obelske Familiefond.
KUNDE: Rebild Kommune med finansiering af Realdania, Det Obelske Familiefond og Rebild Kommune.
HVORFOR: Give lokale borgere og turister adgang til den enestående natur og kultur, der findes i Rebild Bakker og Rold Skov.
HVORDAN: Som kommunikationsrådgiver hos 2+1 Idébureau var jeg ansvarlig for projektets udvikling, kommunkation og formidling – fra start til slut:
- Projektledelse, konceptudvikling, kreative processer, workshops, formidlingskoncept og oplevelseskommunikation
- Identitetsplatform, branding, konceptudvikling
- Navnetræk, visuel identitet, udstillingsdesign
- Kommunikationsstrategi, sociale medier og platforme (website og app), vækststrategi
- Fortælling, udstilling og udstillingstekster
HVAD: RebildPorten, et vartegn, en visuel identiet, website, app, udstilling, rammer for viden og info. etc.
VISUEL IDENTITET: Signe Bjerregaard.
RebildPorten
https://realdania.dk/projekter/rebildporten